Nowości w serwisieZapoznaj się z naszą ofertąInneO nas - Wczoraj, dziś, jutro...Dane teleadresowe firmy
telefon

+48 0134924090

telefon

+48 0508689250

faks

+48 0616427280

e-mail biuro tłumaczeń

dtp@code-dtp.pl

Marek Pasierbek

Centrum Obsługi Dokumentacji Elektronicznej

Logo to znak graficzny połączony z tekstem reprezentujący daną firmę lub produkt.
Właściwie zaprojektowane logo musi spełniać kilka cech: * proste do zapamiętania przez klienta
* łatwe do zastosowania w materiałach reklamowych firmy
* wyróżniać Twoją działalność gospodarczą lub produkt od konkurencji
* tworzyć pozytywne skojarzenie o profesjonalizmie firmy lub jakości produktu
LOGO jest pierwszym znakiem identyfikującym daną firmę. Zanim ruszysz z kampanią reklamową, zlecisz druk ulotek, wizytówek i banerów zadbaj o ten podstawowy znak graficzny Twojej firmy.

Oferujemy Państwu szereg pakietów, w zależności od Państwa potrzeb:

PAKIET BASIC - 199zł
* 3 propozycje logo na stronę www bez limitu zmian czynnika branżowego
* wersje pdf w warstwach i jpg, png, gif
* cena netto

Więcej informacji o pakiecie LOGO BASIC PAKIET PREMIUM
* od 3 do 6 propozycji logo firmy bez limitu zmian czynnika branżowego
* opracowanie specyfikacji kolorystyki firmowej
* wersje wektorowe i rastrowe
* 2 płyty DVD z projektem
* cena netto


Logo - graficzny znak towarowy spełniający rolę marketingową a jednocześnie informacyjną, poprzez skrótowe, ale łatwo zauważalne i łatwo zapamiętywane przedstawienie symbolu firmy, instytucji, organizacji, lub też (np. flaga europejska) jakiejś idei, pomysłu, ale także mogące spełniać rolę jako charakterystyczne oznaczenie czegoś, czyli spełniające rolę znaku informacyjnego.

Głównym zadaniem logo jest wstępne nakierowanie osoby na symbolizowany podmiot poprzez:

* przyciągnięcie uwagi oglądającego formą graficzną wyróżniającą to logo z otoczenia, a następnie
* powiązanie emocjonalne danej osoby z symbolizowanym podmiotem poprzez formę graficzną odpowiadającą charakterem danemu podmiotowi.

Logo zawsze nawiązuje w jakiś sposób do przedstawianego tematu. Często konstruowane jest ze stylizowanych i pomysłowo zaaranżowanych pierwszych liter nazwy symbolizowanego podmiotu, lub też zawiera charakterystyczne dla danego podmiotu elementy graficzne. Może jednak symbolizować jakąś ideę jedynie swoim kształtem lub wywoływanym nastrojem (np. zawierać linie łagodne lub łamane, albo też zawierać kolorystykę jaskrawą lub stonowaną). Zawsze jednak powinno podkreślać i w skondensowany sposób podsumowywać wizerunek przedstawianego tematu. Powinno u odbiorcy wywoływać odpowiednie skojarzenia oraz nastrój, a jeśli to możliwe, motywować również do pożądanej reakcji.

Od strony formalnej logo powinno być schematycznym, ale starannie opracowanym rysunkiem, i może składać się

* tylko z logotypu (stylizacji literowej)
* tylko z elementu graficznego będącego symbolem
* lub też zawierać połączenie obu tych rzeczy.

Logo ma być przede wszystkim czytelne i łatwo rozpoznawalne, i dlatego powinno mieć niezbyt skomplikowane kształty oraz niewielką liczbę kolorów. Oprócz wersji podstawowej logo powinno mieć również wersje: pionową (lub poziomą), konturową (obrysową), monochromatyczną (do druku półtonami jednej farby), oraz całotonalną (np. do druku farbą złotą w postaci apli).

W języku potocznym słowa logotyp i logo są błędnie traktowane jako synonimy. Termin logo jest nadrzędny wobec logotypu, aczkolwiek w konkretnym przypadku logo może się składać wyłącznie z logotypu.


źródło: Wikipedia